מהו תקן ISO 9001?

 
המטרה של התעשייה בארץ ושל משרד הכלכלה הישראלי היא להתאים את הסטנדרטים שלהם לסטנדרטים הבינלאומיים של מדינות אירופה וארצות צפון אמריקה. חלק מסטנדרטים אלו קשורים להליך הייצור והשיווק של המוצר מא' ועד ת'. תקן ISO 9001 הוא תקן ייחודי שנועד לוודא שתהליך הייצור והשיווק של כל מוצר יהיה אחיד מבחינת האיכות שלו. כך למשל תקן זה נועד לוודא שמוצר ממוחזר יהיה מיוצר על ידי חומרים ממוחזרים מתחילתו ועד סופו, ושגם תהליך השיווק שלו על גבי משטחי עץ יהיה בהתאם לחוקים המחמירים של המחזור.

למה חשוב שלמשטחי העץ שלנו יהיה תקן ISO 9001?

חשוב מאוד שכאשר אנחנו משתמשים במשטחי עץ הם יהיו לפי תקן ISO 9001. תקן זה יוכל לאפשר לנו להראות ללקוחות שלנו שתהליך העבודה שלנו הוא איכותי מאוד והטוב ביותר בשוק. תקן זה יאפשר לנו לפקח על הליכי העבודה שלנו, ולוודא שכל פרט בעסק שלנו או במפעל שלנו הוא באיכות הטובה ביותר. אם האיכות חשובה לנו אנחנו חייבים להשקיע, ולעמוד בתהליך הייצור של המוצרים שלנו בתקנים הגבוהים ביותר והבינלאומיים. דבר זה נכון במיוחד כאשר אנחנו עושים שימוש במשטחים שונים לשם ייבוא מוצרים כמו למשל משטחי עץ המשמשים לייבוא של טלוויזיות או צעצועים לילדים לדוגמה.

משטחי עץ – יתרונות של תקן ISO 9001

תקן זה מאפשר לנו להיות בשליטה וניטור של כל תהליכי הייצור במפעל. תקן זה נועד למעשה לוודא שיש אחידות והתמדה בכל תהליכי ייצור המוצר שלנו משלב התכנון והייצור שלו ועד שלב השיווק והשילוח שלו. במוצר איכותי אין אנו רוצים להרוס את האיכות שלו על ידי הובלה לא איכותית או לא תקנית שלו. דרך ההובלה האיכותית ביותר של כל סחורה היא הובלה שלה על ידי משטחים העשויים מעץ. ניתן למחזר משטחי עץ וניתן להפוך את אותם המשטחים למאוד היגייניים ונקיים לשימוש נוח וקל מאוד. 

 

עוד על תקן ISO 9001 בסרטון הבא: